علامت خود را با بوی خود بگذارید

علامت خود را با بوی خود بگذارید
علامت خود را با بوی خود بگذارید

علامت خود را با بوی خود بگذارید
اطراف خود را با رایحه دوست داشتنی Pierre Cardin Cosmetic مجذوب خود کنید.

جنبه های مختلفی از هر عطر وجود دارد که در هر فردی تداعی می شود. همه چیز را می توان فراموش کرد، اما عطر را نه. خوش تیپ بودن به این معنا نیست که فقط خوب به نظر برسید. نحوه بو کردن به اندازه ظاهر شما مهم است.

همانطور که هر لباسی برای همه یکسان نیست، هر عطری نیز نباید روی هر پوستی پوشیده شود. وقتی پوست مناسب با رایحه مناسب هماهنگ شود، تاثیرات آن دیدنی خواهد بود.

به عنوان مثال، عطرهای تند برای افراد با پوست تیره مناسب تر است. پرکاربردترین اجزای عطرهای میوه ای هلو، پرتقال، نارنگی و لیمو هستند. این عطرها برای تابستان ایده آل هستند. رایحه های شرقی حاوی وانیل، مشک و عنبر هستند. بهتر است این نوع عطرها را برای شب ها ترجیح دهید. رایحه اسطوخودوس اثر آرامش بخش دارد. این یک واقعیت شناخته شده است که ژل های دوش با طعم اسطوخودوس باعث ایجاد حس آرامش در حمام می شود.

عطرها در هر پوست متفاوت است. بلوندها باید رایحه های گلدار و میوه ای و سبزه ها رایحه های تند را ترجیح دهند. افرادی که موهای قهوه ای دارند گزینه های گسترده تری برای انتخاب عطر دارند.

عطرها نیز در هر فصل متفاوت است. در زمستان، رایحه های شیرین، طعم وانیلی و تند خودنمایی می کنند. اما در تابستان، عطرهای سبک تر، گلدار و میوه ای باید ترجیح داده شوند.

درست مانند عطر خودمان، رایحه اطراف ما نیز بر بهره وری و خلق و خوی ما در زندگی روزمره تأثیر می گذارد. یک خانه، یک ماشین، یک دفتر کار که عطر و بوی خوبی دارد، تاثیر مثبتی در شادی ما خواهد داشت. کارشناسان توضیح می دهند که؛ حس بویایی 75 درصد از احساسات روزانه ما را تحت تأثیر قرار می دهد و نقش مهمی در حافظه ما دارد. یک رایحه خوب به انسان نشاط می بخشد. برخی از رایحه ها اثر آرامش بخشی دارند و برخی دیگر اثر خوشایندی دارند. ما نمی خواهیم زمان زیادی را با افرادی بگذرانیم که به مراقبت شخصی او اهمیت زیادی نمی دهند و نمی خواهیم به جایی برگردیم که بوی آن را دوست نداریم.

با نت های هارمونیک طبیعت مرموز که Pierre Cardin Cosmetic در اختیار دارد، جذابیت خود را تا حد زیادی بهبود خواهید داد.

آیا دوست ندارید با عطرهای بی نظیر پیر کاردین اثری از خود به جای بگذارید؟

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    Ardeshir Takizadeh
    22تیر
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی