آدرس زیبایی بی عیب و نقص

آدرس زیبایی بی عیب و نقص
آدرس زیبایی بی عیب و نقص

اکنون، دستیابی به ظاهر ایده آل خود با محصولات آرایشی پیر کاردین بسیار آسان است!

آرایش بدون شک مهمترین مؤلفه زیبایی ماست. ما آرایش می کنیم تا احساس بهتری داشته باشیم حتی زمانی که کمی از روحیه مان ضعیف شده است.

آرایش متناسب با مقصد و لباس ما متفاوت است. با آرایش صحیح، انرژی و حتی ظاهر شما تغییر می کند. آرایش کردن کار سختی نیست، هرچند نیاز به کمی تکنیک دارد. شما با آرایش کردن خود را می شناسید و با استفاده از محصولات و رنگ های متناسب با پوستتان به بهترین ظاهر خود خواهید رسید.

فقط برای دادن چند نکته در مورد آرایش؛

اگر پوست تیره‌تری دارید، باید از استفاده از رنگ‌های تیره‌تر در آرایش خود اجتناب کنید و به سراغ انواع آرایش روشن‌تر و روشن‌تر بروید. خانم‌های با پوست تیره باید به فونداسیونی که می‌خواهند زیر نور خورشید نگاه کنند و سپس تصمیم بگیرند، زیرا ممکن است در یک قسمت داخلی، فونداسیون با رنگی متفاوت از رنگ زیر نور خورشید به نظر برسد. همچنین، پودر صورت شما باید پودری و شفاف باشد. هنگام برجسته کردن چشمان خود می توانید از ریمل بنفش یا آبی سرمه ای استفاده کنید. خط چشم برای خانم های با پوست تیره نیز بسیار مناسب است. اگر می خواهید از سایه چشم استفاده کنید و به سادگی علاقه دارید، می توانید رنگ های خاکستری، قهوه ای و طبیعی را انتخاب کنید.

خانم‌های با پوست روشن می‌توانند از آرایشی استفاده کنند که پوستشان را زنده‌تر نشان دهد. مژه‌های تیره برای خانم‌های با پوست روشن مناسب‌تر است. و برای چشمان خود می توانید با ریمل قهوه ای یا مشکی استفاده کنید. برای خط چشم می توانید از رنگ روشن یا شفاف استفاده کنید. خانم های با پوست روشن نیز باید از رژ لب های تیره دوری کنند.

از آنجایی که پوست‌های با رنگ متوسط ​​پوست خیلی تیز و حاشیه‌ای نیستند، می‌توان آرایش ملایم‌تری انجام داد. برای حفظ تعادل رنگ صورت خود می توانید از رژگونه ای با رنگ هلویی استفاده کنید. هنگام استفاده از رژ لب، انتخاب رنگ های صورتی ایده آل است. رنگ های مناسبی که لب های شما را زنده تر نشان می دهد صورتی روشن و قرمز گوجه ای است. می توانید از خط لب به همراه رژ لب نیز استفاده کنید. برای اینکه رنگ صورت خود را متعادل کنید می توانید از رژگونه صورتی روشن و صورتی بنفش استفاده کنید. و خانم هایی که می خواهند از سایه چشم استفاده کنند ممکن است از رنگ ها استفاده کنند. بنفش، سبز، خاکستری و قهوه ای روشن.

ترتیب آرایش بسیار مهم است و نباید از این نکته غافل شد که آرایش بدون سفارش همیشه شلخته به نظر می رسد.

ابتدا باید پوست خود را برای آرایش آماده کنید. برای آن، استفاده از یک مرطوب کننده یا پایه آرایش شروع صحیح خواهد بود. آرایش باید همیشه از بالای صورت انجام شود و به ترتیب به سمت پایین حرکت کند. این دستور فنی است. برای اینکه ظاهری درخشان داشته باشید، می توانید از کرم پودر، BB یا CC استفاده کنید و می توانید ظاهر خود را با کانسیلر زیر چشم کامل کنید. پس از آن مرحله می توانید به آرایش چشم بروید و به ترتیب با استفاده از سایه چشم، خط چشم و ریمل مناسب آن را اعمال کنید. پس از اتمام آرایش چشم، می توانید به ترتیب با استفاده از رژگونه و رژ لب، پوست خود را رنگ کنید و خطوط پایه آرایش خود را تمام کنید.

هنگام آرایش روزانه، رنگ های ساده را ترجیح دهید که زیاده روی نمی کنند. به این ترتیب بدون انحراف از ظاهر طبیعی خود به ظاهری عالی خواهید رسید. با محصولات آرایشی پیر کاردین زیبایی خود را بیشتر خواهید کرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    Ardeshir Takizadeh
    22تیر
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی